Termeni si Conditii | AsistentaRutiera.ro
Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII ASISTENTA RUTIERA

Produs Standard Plus Premium
 

Servicii incluse

 

Accident

Accident Defectiune mecanica Accident Defectiune mecanica Greseala personala
 

Tractare in caz de accident fara limita de km

Maxim 3500lei

Maxim 3500lei

Maxim 3500lei

 

Depanare la locul evenimentului

×  

1 interventie

 

1 interventie

 

Tractare in caz defectiune mecanica pana la cel mai apropiat service autorizat

×

1 interventie Max 100km/750lei

1 interventie Max 100km/750lei

 

Tractare in caz de greseala personala pana la cel mai apropiat service autorizat

× ×

1 interventie Max 100km/750lei

 

Masina la schimb clasa compacta in regim ”rent a car” Bonus!Masina la schimb pe durata reparatiei in cazul in care sunteti partea pabubita conform Normei RCA

×

Accident: 3 zile / maxim /250lei/zi Defectiune: 2 zile maxim /250lei/zi

Accident: 5 zile / maxim /250lei/zi Defectiune: 2 zile maxim /250lei/zi

 

Continuarea calatoriei

Max 250lei

Max 250lei

Max 250lei

 

Cazare

× ×

*în caz de accident rutier

 

Parcare gratuita

pana la 5zile

pana la 5zile

pana la 5zile

 

Recuperare din afara carosabilului

Max 450lei

Max 450lei

Max 450lei

 

Consultanta daune

Asistenta la intocmirea dosarului de dauna, urmarirea procesului de reparatie daca aceasta se efectueaza in service partener
 

Returul autoturismului dupa finalizarea reparatiei

× ×

1 interventie

 

Teritorialitate

 

ROMANIA

 

ROMANIA

 

ROMANIA+UE*

CONTRACT DE FURNIZARE SERVICII DE ASISTENTA RUTIERA AUTONOM ASSISTANCE

– Termeni si conditii –

Preambul:

AUTONOM ASSISTANCE SRL persoana juridica care organizeaza, coordoneaza, oferteaza si comercializeaza servicii de asistenta rutiera si alte servicii conexe, atat pe teritoriul Romaniei, cat si in alte state, sub brandul propriu – „ AUTONOM ASSISTANCE” si / sau „AUTONOM ASISTENTA”. FURNIZORUL va putea utiliza aceste denumiri in documente, comunicare si contracte, pentru a denumi AUTONOM ASSISTANCE SRL.

Dispeceratul AUTONOM ASSISTANCE ofera tuturor CLIENTILOR informatii, consultanta, solutii de asistenta rutiera, servicii de depanare, servicii de transport si relocare, servicii rent a car. Organizeaza si coordoneaza, furnizarea serviciilor la solicitarea CLIENTILOR, in regim permanent: 365 zile pe an, 24 ore din 24 ore, prin apelarea telefonica a numarului de dispecerat:

0219111 – pentru apeluri initiate din Romania 0040376448856 – pentru apeluri initiate din afara tarii

Acest contract e incheiat pentru autovehiculul si persoana (fizica sau juridica) titulara, numita in continuare CLIENT, ale caror date de identificare sunt declarate in formularul de inregistrare.

Subsemnatul, CLIENT declar ca am luat la cunostinta de prevederile acestui contract si de conditiile asistentei rutiere AUTONOM ASSISTANCE si sunt de acord ca datele mele sa intre in baza de date si sa fie prelucrate de catre AUTONOM ASSIS.TANCE SRL. De asemenea, sunt de acord sa primesc corespondenta, prin intermediul mijloacelor de comunicare ale – AUTONOM ASSISTANCE.

FURNIZORUL SERVICIILOR DE ASISTENTA RUTIERA, AUTONOM ASSISTANCE cu sediul in Piatra

Neamt, str. Fermelor nr 4C, camera 19, judetul Neamt, (adresa de corespondenta) situat pe Calea Floreasca, nr. 131-137, etajul 4, Bucuresti Sect 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J27/411/2020, cod unic de inregistrare RO 39117627, IBAN nr. RO13RNCB0196161244390001 deschis la BCR, telefon 021.9111, web: www.asistentarutiera.ro, adresa e-mail [email protected], legal reprezentata de domnul Danut TOMA – administrator si CLIENTUL AUTONOM ASSISTANCE, au convenit urmatoarele:

CONDUCATOR AUTO AUTORIZAT – CLIENTUL AUTONOM ASSISTANCE

  1. Produsele de asistenta rutiera AUTONOM ASSISTANCE se adreseaza tuturor persoanelor fizice sau juridice domiciliate sau rezidente in Romania;
  2. Un conducator auto autorizat va insemna toti conducatorii auto autorizati de proprietarul autovehiculului;
  3. Conducatorul auto autorizat trebuie sa aiba varsta de minimum 18 ani si permis de conducere valabil;
  4. Nu se vor acorda serviciile de asistenta rutiera persoanelor aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor sau substantelor halucinogene;
  5. Nu se vor acorda serviciile de asistenta rutiera autoturismelor fara drept de circulatie pe drumurile publice (autoturisme cu ITP expirat, polita RCA expirata).

AUTOVEHICULE ELIGIBILE

  1. Autoturisme de pasageri, pana in 9 locuri fara limita de varsta sau kilometri, inmatriculate in Romania, avand inspectia tehnica periodica (ITP) si asigurarea obligatorie RCA valabile la momentul incidentului;
  2. Autovehicule avand urmatoarele: masa maxima admisa a ansamblului 3500 kg, lungimea maxima 7000 mm, inaltimea maxima 2400 mm.

AUTOVEHICULE EXCLUSE

  1. Autovehiculele a caror masa pe ansamblu depaseste 3500 kg, lungimea maxima 7000 mm si inaltimea maxima 2400 mm;
  2. Autovehiculele care prezinta orice tip de modificari care nu sunt acceptate de legislatia circulatiei rutiere din Romania;
  1. Autovehiculele de competitii moto-sportive, autovehicule care se antreneaza sau participa la competitii moto- sportive;
  2. Autovehiculele avariate in cazul in care avaria este cauzata de defectiunea remorcii tractate;
  3. Autovehiculele avariate in cazul in care avaria acestuia este cauzata de incarcatura transportata;
  4. Autovehicule care nu sunt in conformitate cu legislatia rutiera din

VALABILITATE SERVICIU

Serviciile de asistenta rutiera sunt valabile 365 zile si intra in vigoare la 48 ore de la inregistrarea autovehiculului in sistemul electronic Autonom Assistance.

EVENIMENTE ACOPERITE

In functie de abonamentul achizitionat, sunt acoperite urmatoarele evenimente:

In cazul in care autovehiculul subscris devine nedeplasabil in urma unui accident rutier sau a unei defectiuni mecanice/electrice sau in urma unei greseli personale se poate apela la serviciul de asistenta rutiera Autonom Assistance.

  1. Pachetul Standard
    • Tractare in caz de accident rutier imobilizator
  2. Pachetul Plus
    • Tractare in caz de accident rutier imobilizator
    • Tractare in caz de defectiune mecanica si electrica (tractare in caz de pana cauciuc numai in cazul in care clientul nu detine chit de pana sau roata de rezerva)
  3. Pachetul Premium
    • Tractare in caz de accident rutier imobilizator
    • Tractare in caz de defectiune mecanica si electrica (tractare in caz de pana cauciuc numai in cazul in care clientul nu detine chit de pana sau roata de rezerva)
    • Tractare in caz de greseala personala (alimentarea gresita cu combustibil, blocare chei)
  4. Pachetul de vacanta
    • Tractare in caz de accident rutier imobilizator
    • Tractare in caz de defectiune mecanica si electrica (tractare in caz de pana cauciuc numai in cazul in care clientul nu detine chit de pana sau roata de rezerva)
    • Tractare in caz de greseala personala (alimentarea gresita cu combustibil, blocare chei)

EVENIMENTE NEACOPERITE

  1. Apa intrata in habitaclu
  2. Nefunctionarea plafoanelor pliabile (inclusiv pentru modelele decapotabile)
  3. Nefunctionarea instrumentelor de bord
  4. Defectiuni ale sistemul de ventilatie si incalzire, sistemul de aer conditionat
  5. Geamuri laterale sparte sau sistemele de actionare ale geamurilor defecte
  6. Autovehicul blocat in zapada, apa sau noroi
  7. Autovehicule implicate in competitii auto-moto sport
  8. Cazuri de forta majora sau conditii extreme
  9. Autovehiculele care prezinta orice tip de modificari care nu sunt acceptate de legislatia circulatiei rutiere din Romania
  10. Autovehiculele avariate in cazul in care defectiunea este cauzata de defectiunea remorcii tractate sau de incarcatura trasportata
  11. Autovehicule care fac parte din urmatoarele categorii: taxi, ride hailing, car sharing, scoala, politie, ambulanta, pompieri
  12. Autovehiculele fara numere de inmatriculare, cu ITP expirat, polita RCA expirata
  13. Evenimente care sunt produse inaintea incheierii contractului
  14. Evenimente care apar in urma utilizarii vehicului de catre un conducator auto fara permis de conducere sau conducator auto care conduce sub influenta bauturilor alcoolice sau a halucinogenelor.

DOMICILILU

Prin „Domiciliu” se intelege locul de resedinta oficial al utilizatorului. Este luata in considerare doar adresa de rezidenta de pe teritoriul Romaniei. Autonom Assistance este abilitata sa verifice autenticitatea datelor legate de domiciliu prin solicitarea documentelor justificative.

I.            Obiectul contractului de asistenta rutiera

Art. 1. Orice conducator auto autorizat, care este proprietar al unui autovehicul sau are drept de utilizare a unui autovehicul, care a completat fomularul de inregistrare pe site-ul www.asistantarutiera.ro si a achitat contravaloarea produselor de mobilitate AUTONOM ASSISTANCE, constand intr-un pachet de servicii de asistenta rutiera, dobandeste calitatea de CLIENT AUTONOM ASSISTANCE. Serviciile incluse pentru produsul de asistenta rutiera achitat de catre CLIENT, sunt detaliate pe site-ul www.asistentarutiera.ro .

Art. 2. AUTONOM ASSISTANCE acopera serviciile de asistenta rutiera achizitionate de Client, ca urmare a producerii acestora in perioada de valabilitate a abonamentului.

Art.3. Riscurile acoperite reprezinta evenimentele care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:

  • s-au produs pe drumurile publice de pe teritoriul Romaniei;
  • au ca urmare imposibilitatea deplasarii prin forta proprie in urma unui accident rutier imobilizant;
  • masina nu prezinta siguranta in deplasare in urma evenimentului rutier si nu respecta normele legislative de circulatie pe drumurile pubilce.

Art. 4. In cazul unor evenimente rutiere care afecteaza capacitatea de deplasare a vehiculului mai sus descris, CLIENTUL AUTONOM ASSISTANCE va solicita furnizarea serviciilor de care beneficiaza apeland dispeceratul AUTONOM ASSISTANCE la nr 021.9111 sau pe e-mail la adresa [email protected].

Art. 5. FURNIZORUL se obliga sa efectueze tipurile de servicii de asistenta rutiera numai daca are loc un eveniment acoperit inclus in produsul subscris si achitat si numai daca CLIENTUL a apelat dispeceratul AUTONOM ASSISTANCE prin metodele mentionate la art.4.

Art.6. Produsul de mobilitate este valabil 1 an de la data achizitionarii acestuia. CLIENTUL AUTONOM ASSISTANCE beneficiaza de serviciile subscrise dupa un interval de 48h de la activarea serviciului achizitionat.

Art. 7. Serviciile prevazute de prezentul contract acopera doar acele evenimente care apar pe drumurile publice cu carosabil asfaltat deschis circulatiei publice. In orice alta situatie AUTONOM ASSISTANCE va furniza serviciul descris de prezentul contract, contra cost.

Art. 8. Calitatea de CLIENT AUTONOM ASSISTANCE da dreptul acestuia de a solicita furnizarea si a altor servicii in afara celor subscrise la tarife preferentiale.

II.            Tariful produsului si modalitatile de plata

Art. 9. Descrierea serviciilor precum si tarifele produselor de asistenta rutiera sunt prezentate pe pagina web

www.asistentarutiera.ro .

Plata pentru produsul ales de pe pagina web www.asistentarutiera.ro se poate face instantaneu utilizand un card de debit/credit valabil la momentul achizitiei (Visa, Visa Electron, MasterCard): Plata online cu cardul se face prin intermediul unui sistem securizat asigurat de Stripe. Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca AUTONOM ASSISTANCE. Pentru cardurile de credit emise in alte valute decat RON, detinatorii de carduri vor suporta comisioane percepute de bancile emitente si orice diferenta rezultata din schimbul efectuat, de asemenea de la banca emitenta, AUTONOM ASSISTANCE neavand cunostinte sau control despre cursurile de schimb utilizate de bancile emitente .

Utilizarea sistemului de vanzare online AUTONOM ASSISTANCE SRL(www.asistentarutiera.ro) implica cunoasterea si acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare. Accesarea si navigarea pe acest site web implica acceptarea si cunoasterea avertismentelor legale, a termenilor si conditiilor de utilizare continute in acesta.

IMPORTANT!!!

Autorizarea de plata se face printr-un proces extern, iar AUTONOM ASSISTANCE nu este responsabila pentru utilizarea cardurilor de credit / debit care nu sunt valabile sau pentru utilizarea abuziva a acestora. In cazul in care plata dvs. online nu a fost confirmata, trebuie sa va adresati bancii emitente a cardului dvs. de credit / debit.

Art. 10. Pentru a valida achizitia abonamentului este necesara utilizarea unui numar de telefon si o adresa de e- mail valide.

Art. 11. Pentru serviciul platit online, se va primi o confirmare de plata pe adresa de email utilizata in procesul de achizitie. AUTONOM ASSISTANCE SRL va emite factura fiscala, pentru produsul subscris, document in format electronic, pe care o va expedia CLIENTULUI la adresa de e-mail declarata, la solicitare pe adresa [email protected].

Art. 12. Pe intreaga durata a contractului, FURNIZORUL va furniza serviciile subscrise numai la solicitarea CLIENTULUI

Anulare si modificari:

Daca doriti sa va anulati sau sa schimbati detaliile serviciilor subscrise, dupa achizitionarea lor, va rugam sa contactati AUTONOM ASSISTANCE prin e-mail la [email protected] sau telefonic la 021.9111. Suma va fi rambursata pe cardul de credit folosit, in functie de conditiile tarifare pe care le-ati rezervat.

III.           Desfasurarea unei interventi, furnizarea serviciilor

Art. 13. Dispeceratul AUTONOM ASSISTANCE are responsabilitatea si obligatia de a organiza, furniza si coordona serviciile solicitate de catre CLIENT, avand in vedere urmatoarele:

  1. tipul de serviciu potrivit fiecarui caz in parte, ordinea si conditiile de organizare si furnizare a serviciilor, tipul produsului subscris;
  2. timpul de deplasare a echipei de interventie la locul evenimentului sa fie <3h si comunicat CLIENTULUI;
  3. DISPECERATUL va trimite la interventie echipa care se afla cel mai aproape de locul evenimentului;
  4. autovehiculul va fi transportat la cea mai apropiata unitate reparatoare sau la oricare alta unitate reparatoare indicata de CLIENT in vederea reparatiei. Costul reparatiei, atat manopera cat si materialele utilizate revin in sarcina clientului.

Art. 14. Autorizarea oricarei interventii de asistenta rutiera asupra unui autovehicul apartinand CLIENTULUI, in conditiile prezentului contract, este o responsabilitate a AUTONOM ASSISTANCE. CLIENTUL nu va permite nici o interventie asupra vehiculului care ar putea fi efectuata de terti neautorizati de dispeceratul AUTONOM ASSISTANCE. In caz contrar AUTONOM ASSISTANCE SRL este exonerata de orice raspundere.

Art. 15. Vor fi furnizate doar serviciile subscrise si extraoptiunile achizitionate. Celelalte servicii pot fi furnizate contra cost. Serviciile de asistenta rutiera AUTONOM ASSISTANCE vor fi furnizate numai daca dispeceratul AUTONOM ASSISTANCE este apelat de catre CLIENT, imediat dupa producerea evenimentului care a facut imposibila deplasarea cu autovehiculul. AUTONOM ASSISTANCE nu va suporta sau deconta vreun cost in situatia in care autovehiculul a ajuns la unitatea reparatoare prin resurse proprii.

IV.           Obligatiile FURNIZORULUI

Art. 16. FURNIZORUL se obliga:

  1. sa receptioneze formularul de inregistrare si documentatia solicitata ca urmare a cererii venite din partea unei persoane care doreste a deveni CLIENT AUTONOM ASSISTANCE;
  2. sa receptioneze in dispecerat apelurile telefonice purtatoare de solicitari de asistenta rutiera venite din partea CLIENTULUI. Dispeceratul va receptiona orice solicitare venita din partea CLIENTULUI chiar daca serviciul solicitat nu este unul In acest caz dispeceratul va comunica CLIENTULUI tarifele preferentiale la care se pot efectua serviciile solicitate;
  3. sa furnizeze serviciile solicitate in conditiile prezentului contract;
  4. ca in cazul unei interventii, sa pastreze o comunicare permanenta atat cu CLIENTUL cat si cu echipa de interventie;
  5. sa coordoneze activitatea de furnizare de servicii de asistenta rutiera pana la solutionarea solicitarilor CLIENTULUI;
  6. sa caute si sa ofere cele mai bune solutii de asistenta rutiera pentru fiecare solicitare;
  7. sa solicite CLIENTULUI orice informatie pe care o considera necesara pentru furnizarea unui serviciu;
  1. sa se deplaseze la locul la care se afla autovehiculul avariat numai cu autovehicul de interventie dotat cu scule, echipamente, care sunt necesare realizarii tipurilor de lucrari care se impun;
  2. sa predea autovehiculul in starea in care acesta era la inceputul depanarii / preluarii fara avarii, zgarieturi sau defectiuni suplimentare.
  3. sa plateasca eventualele daune aduse autovehiculului, care sunt produse din culpa sa si contravaloarea

V.           Obligatiile CLIENTULUI

Art. 17. CLIENTUL se obliga:

  1. sa furnizeze FURNIZORULUI informatii corecte, exacte si in conformitate cu realitatea. Sa furnizeze integral, in copie sau in format electronic toate documentele solicitate in formularul de inregistrare;
  2. sa aiba inspectia tehnica periodica (ITP) si asigurarea obligatorie RCA valabile pe durata prezentului Acest contract nu isi va produce efectele pe perioada in care autovehiculul nu are ITP sau polita RCA valabile;
  3. sa efectueze plata produsului de asistenta pentru care a completat formularul de inregistrare;
  4. in cazul unui eveniment, sa solicite dispeceratului, furnizarea serviciului potrivit pentru rezolvarea cazului. In cazul in care interventiile asupra autovehiculului au fost realizate de catre persoane neautorizate de dispeceratul AUTONOM ASSISTANCE, costurile de deplasare precum si a lucrarilor necesare refacerii capacitatii de deplasare vor fi suportate integral de catre CLIENT;
  5. sa solicite furnizarea serviciilor numai pentru autovehiculul care face obiectul acestui contract. Orice alta solicitare de interventie se va efectua contra cost;
  6. in cazul unui eveniment, sa efectueze un apel telefonic in dispecerat, la numarul de telefon 021.9111 si sa respecte procedura in cazul unui eveniment CLIENTUL AUTONOM ASSISTANCE va raspunde tuturor intrebarilor puse de dispecer, furnizand informatiile solicitate;
  7. sa accepte inregistrarea oricarei convorbiri telefonice pe care o are cu dispeceratul;
  8. la sosirea echipei de interventie sa prezinte urmatoarele documente: cartea de identitate, RCA-ul masinii si certificatul de inmatriculare al vehiculului (talonul). In caz contrar, echipa de interventie va efectua interventia solicitata contra cost;
  9. sa permita echipei de interventie sa efectueze acele operatiuni care sunt necesare efectuarii serviciului solicitat;
  10. sa solicite si sa verifice modul in care au fost completate toate rubricile documentelelor pe care echipa de interventie le are asupra sa (fisa de interventie, proces verbal de predare-primire, dupa caz) si sa semneze aceste documente;
  11. sa achite la locul evenimentului sumele comunicate de dispecerat si care reprezinta contravaloarea serviciilor furnizate de echipa de interventie si care nu sunt subscrise. In cazul in care CLIENTUL declara ca va efectua plata la locul evenimentului, in cuantumul comunicat de catre dispecerat, dar prestatia echipei de interventie nu este achitata din orice motiv, aceasta actiune atrage dupa sine rezilierea prezentului contract fara ca AUTONOM ASSISTANCE sa fie obligata la rambursarea unei sume de bani.
  12. sa efectueze apeluri in dispeceratul pentru a descrie evenimente / defectiuni reale si a solicita deplasarea unei echipe de interventie pentru depanarea sau tractarea unui autovehicul numai cand aceste prestatii sunt necesare si numai pentru autovehiculul subscris. In caz contrar CLIENTUL se obliga sa achite echipei de interventie, contravaloarea deplasarii la locul evenimentului.

Astfel de actiuni atrag dupa sine rezilierea prezentului contract fara ca AUTONOM ASSISTANCE sa fie obligata la rambursarea unei sume de bani.

  1. sa achite contravaloarea tuturor serviciilor, pieselor de schimb, materialelor, etc. care nu sunt prevazute de prezentul document, astfel: servicii de reparatie in ateliere service auto, carburant si garantie in cazul autoturismelor de schimb, etc.;
  2. sa accepte standardele imediat inferioare pentru oricare din serviciile subscrise, in cazul in care nu este posibila respectarea standardelor contractate, din cauze independente de AUTONOM ASSISTANCE.

VI.            Forta majora. Conditii extreme. Stare de urgenta

Art. 18. Forta majora exonereaza AUTONOM ASSISTANCE de indeplinirea obligatiilor asumate prin prezentul contract, pe toata perioada in care forta majora actioneaza. Forta majora se constata de catre o autoritate competenta.

Art. 19. Indeplinirea contractului va fi suspendata pe toata perioada de actiune a fortei majore, dar fara a prejudicia drepturile ce li se cuveneau partilor pana la aparitia acesteia.

Art. 20. AUTONOM ASSISTANCE este exonerat de orice raspundere contractuala in cazul in care CLIENTUL solicita efectuarea unui serviciu subscris, dar acest lucru este imposibil sau foarte greu posibil sau cu mare intarziere, datorita manifestarii unor conditii exteme: furtuna, viscol, caderi masive de zapada, ploi torentiale abundente, inundatii, etc. Aceasta stare de fapt va fi adusa la cunostinta

CLIENTULUI prin intermediul dispeceratului.

VII.           Solutionarea litigiilor

Art. 21. FURNIZORUL si CLIENTUL vor depune toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabila, prin tratative directe, orice neintelegere sau disputa care se poate ivi intre ei in cadrul sau in legatura cu indeplinirea contractului.

Art. 22. Daca partile nu reusesc sa rezolve in mod amiabil o divergenta contractuala, oricare parte, poate solicita ca disputa sa sesolutioneze de catre instantele competente de la sediul FURNIZORULUI.

VIII.           Confidentialitate

Art. 23. Partile prezentului contract au obligatia de a pastra fata de terti confidentialitatea tuturor informatiilor

/ datelor referitoare la relatia lor contractuala. Partile nu vor divulga informatiile / datele contractuale.

Art. 24. Partea care divulga anumite informatii si prin aceasta aduce un prejudiciu celeilalte parti, este obligata la plata de despagubiri.

Art. 25. Nerespectarea clauzei de confidentialitate atrage dupa sine rezilierea contractului de catre partea care a suferit prejudicii.

IX.            Incetarea sau rezilierea contractului

Art. 26. Prezentul contract poate inceta in urmatoarele situatii:

  1. la expirarea duratei pentru care a fost incheiat;
  2. reziliere Oricare parte poate solicita rezilierea contractului. In aceasta situatie partea care denunta contractul va notifica cealalta parte cu minimum 15 zile calendaristice inainte de data la care rezilierea isi va produce efectele;

Art. 27. AUTONOM ASSISTANCE isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral acest contract, de plin drept, fara preaviz, ceea ce va conduce la pierderea definitiva si irevocabila a dreptului de a mai fi CLIENT AUTONOM ASSISTANCE in cazul in care un CLIENT va incerca sa obtina prin frauda, prin, fals in declaratii sau documente furnizarea serviciilor AUTONOM ASSISTANCE. AUTONOM ASSISTANCE poate rezilia unilateral acest contract si in situatia in care CLIENTUL solicita furnizarea de servicii de asistenta, iar echipa de interventie, ajunsa la locul evenimentului declarat si comunicat de catre CLIENT, constata absenta acestuia si a autovehiculului. In aceste cazuri AUTONOM ASSISTANCE nu este obligata la restuirea unei sume de bani.

X.            Dispozitii finale

AUTONOM ASSISTANCE isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni in orice moment. Utilizatorul este responsabil pentru revizuirea regulata a acestor termeni care sunt pusi in mod continuu la dispozitia acestuia prin includerea lor in acest site web www.asistentarutiera.ro. Utilizarea continua a acestui site web in urma unor astfel de modificari va constitui acceptarea de catre utilizator a acestor modificari.

Anexa 1 – Acoperiri Pachete

 

1.      Pachetul Standard

  • Tractare in caz de accident imobilizator – maxim 3500 lei
  • Continuarea calatoriei – max 250 lei / eveniment
  • Parcare gratuita – pana la 5 zile
  • Recuperare din afara carosabilului – maxim 450 lei / eveniment
  • Consultanta daune
  • Asistenta la intocmirea dosarului de dauna, urmarirea procesului de reparatie daca aceasta se efectueaza in service partener
  • Teritorialitate – Romania

2.      Pachetul Plus

  • Tractare in caz de accident imobilizator – maxim 3500 lei
  • Tractare in caz de defectiune mecanica sau electrica – 1 interventie/an, maxim 100 km sau 750 lei
  • Masina la schimb

-In caz de accident – 3 zile, 250 lei/zi

-In caz de defectiune – 2 zile, 250 lei/zi

  • Continuarea calatoriei – max 250 lei / eveniment
  • Parcare gratuita – pana la 5 zile
  • Recuperare din afara carosabilului – maxim 450 lei / eveniment
  • Consultanta daune
  • Asistenta la intocmirea dosarului de dauna, urmarirea procesului de reparatie daca aceasta se efectueaza in service partener
  • Teritorialitate – Romania

3.      Pachet Premium

  • Tractare in caz de accident imobilizator – maxim 3500 lei
  • Tractare in caz de defectiune mecanica sau electrica – 1 interventie/an, maxim 100 km sau 750 lei
  • Tractare in caz de greseala personala – 1 interventie/an, maxim 100 km sau 750 lei
  • Masina la schimb

-In caz de accident – 3 zile, 250 lei/zi

-In caz de defectiune – 2 zile, 250 lei/zi

  • Continuarea calatoriei – max 250 lei / eveniment
  • Parcare gratuita – pana la 5 zile
  • Recuperare din afara carosabilului – maxim 450 lei / eveniment
  • Cazare – doar in caz de accident rutier, 2 nopti, in limita a 600 de lei
  • Consultanta daune
  • Asistenta la intocmirea dosarului de dauna, urmarirea procesului de reparatie daca aceasta se efectueaza in service partener
  • Include pachetul de Vacanta
  • Teritorialitate – Romania

4.      Pachet Vacanta

  • Tractare in caz de accident, defectiune mecanica sau greseala persoanala – 150 km sau 150 euro
  • Continuarea calatoriei – 50 euro/eveniment
  • Masina de shimb – 3 zile, 50euro/zi
  • Cazare – 3 nopti, in limita a 300 euro
  • Repatriere persoane – 500 euro/eveniment
  • Repatriere masina – 700 euro/eveniment
  • Teritorialitate – Albania; Andorra; Armenia; Austria; Belgia; BosniaşiHerţegovina ; Bulgaria; Cehia; Croatia; Danemarca; Elveţia; Estonia; Finlanda; Franţa; Germania; Grecia; Italia; Letonia; Lichtenstein; Lituania; Luxemburg; Macedonia de Nord; Monaco; Muntenegru; Norvegia; Olanda; Polonia; Portugalia; Moldova; San Marino; Serbia; Slovacia; Slovenia; Spania; Suedia; Ungaria

*Titularul va beneficia de Serviciile de Bază și de un singur Serviciu Extra la alegere.

*Masina de schimb pentru pachetele de mobilitate se ofera in regim rent a car

*Cele 15 zile ale pachetului de vacanta EU15 se pot utiliza doar consecutiv

Anexa 2 – Descriere servicii: Pachet Standard, Plus si Premium

DEPANARE LA LOCUL EVENIMENTULUI – serviciul de depanare a autovehiculului avariat, realizat de catre o echipa de interventie la locul evenimentului. Scopul serviciului de asistenta rutiera este refacerea temporara a capacitatii de deplasare a autovehiculului avariat, pentru continuarea calatoriei. Autonom Assistance acopera costurile de deplasare a echipei de interventie si manopera operatiunilor de interventie efectuate de catre echipa de interventie.

TRACTARE – serviciul de transport al autovehiculului imobilizat de la locul incidentului catre cea mai apropiata unitate reparatoare autorizata sau catre domiciliul clientului. Pentru interventiile organizate ca urmare a unui accident rutier imobilizator autovehiculul avariat se tracteaza in limita a 3500 lei/eveniment TVA inclus. Pentru interventiile solicitate ca urmare a unei defectiuni mecanice sau greseala personala, realizam serviciul pana la cel mai apropiat service, in limita a 100 km si 750 lei. Costurile suplimentare generate de diferenta de distanta se vor refactura mai departe catre Client.

*MASINA DE INLOCUIRE – serviciul prin care clientul poate beneficia de masina la schimb pentru limetele mentionate in pachetul ales. Autonom Assistance deconteaza costurile de inchiriere in limita a 250 lei/eveniment TVA inclus. Perioada de inchiriere a unei masini de inlocuire nu poate depasi perioada de imobilizare in service a autoturismului asigurat. Pentru accesarea serviciului Masina de Inlocuire este necesara prezentarea unui card de credit pentru blocarea garantiei aferenta clasei din care face parte masina inchirita In cazul in care Clientul doreste prelungirea perioadei de inchiriere, acesta va suporta integral costurile. Costurile aferente carburantului, taxele de drum, pod, vignete si garantia pentru autovehiculul inchiriat sunt in responsabilitatea utilizatorului. Masina de inlocuire se supune termenilor si conditiilor practicate de furnizorul de rent a car. Acest serviciu se poate solicita numai daca a fost efectuat serviciu TRACTARE.

*CONTINUAREA CALATORIEI – serviciul de transport al pasagerilor aflati in autovehiculul imobilizat, de la locul evenimentului catre cea mai apropiata unitate reparatoare, catre o unitate de cazare sau orice locatie indicata de utilizator. Acest serviciu se organizeaza numai dupa lansarea serviciului de TRACTARE. Serviciul de transport persoane se efectueaza daca domiciliul Clientului este la o distanta mai mare de 50 km de la locul evenimentului, in limita a 250 lei/eveniment, TVA inclus.

*CAZARE – Autonom Assistance deconteaza cazarea pentru soferul si pasagerii autovehiculul imobilizat in Romania si UE, in cazul in care evenimentul (accident rutier) s-a produs la mai mult de 50 km de domiciliul Clientului . (numarul pasagerilor nu poate depasi numarul de locuri inscrise in certificatul de inmatriculare al autoturismului). Standardul de confort Hotel 3*** si se ofera pentru o perioada care sa nu depaseasca durata reparatiei, dar nu mai mult de 2 nopti, in limita a 600 lei/eveniment, TVA inclus. Sunt acoperite cheltuielile de cazare, exceptand oricare alte cheltuieli. Toate celelalte cheltuieli din timpul sejurului la hotel, vor fi suportate de utilizator. Serviciul CAZARE se poate solicita numai daca s-a efectuat serviciul de TRACTARE.

PARCARE – In cazul în care evenimentul are loc in afara orelor de program, Autonom Assistance va depozita masina avariata fara costuri pana in prima zi lucratoare a unitatii reparatoare selectate de catre Client.

RECUPERAREA DIN AFARA CAROSABILULUI serviciul de recuperare din afara carosabilului a autoturismului eligibil in urma unui accident rutier este acoperit doar daca ierirea in afara carosabilului s-a produs ca urmare a unui accident/defectiune survenita pe un drum asfaltat. Limita financiara pentru acest serviciu este 450 lei/eveniment, TVA inclus.

RETURUL AUTOTURISMULUI – Autonom Assistance va organiza serviciul de retur al masinii reparate din unitatea reparatoare catre domiciliul clientului. Acest serviciu este disponibil in locatiile in care Autonom

detine punct de lucru iar distanta de la unitatea reparatoare pana la domiciliul clientului nu este mai mare de 50km.

*Serviciile enumerate la punctele 3, 4, 5 nu pot fi cumulate. Autonom Assistance va alege impreuna cu utilizatorul cel mai avantajos serviciu dintre cele de mai sus si va acoperi cheltuielile in limitele mentionate.

Anexa 2 – Descriere servicii: Pachet Vacanta

Ofertă tehnică:

  • Servicii de bază:

ASISTENȚĂ RUTIERĂ 24/7 – callcenter dedicat 24/7 disponibil pentru a acorda suportul necesar în rezolvarea problemei pentru toate situațiile apărute atât pe teritoriul UE si pe cel al tarilor specificate.

TRACTARE – serviciul de transport al autovehiculului imobilizat de la locul incidentului către cea mai apropiată unitate reparatoare autorizată. Limita maximă de distanță este 100km/sens / sau 150 EUR tva inclus. Costurile suplimentare generate de diferența de distanța se vor refactura mai departe către Client. *Pentru defecțiuni mecanice și greșeala personală se acoperă doar un eveniment pe perioada valabilității.

GREȘEALĂ PERSONALĂ – sunt incluse incidentele precum: pană combustibil, pana pneu și deblocare chei/sistem închidere. În cazul penei de combustibil se va suporta transportul, nu și costul combustibilului. Pana de pneu se va repara la fața locului(doar în cazurile în care mașina nu este dotată cu roata de rezervă sau kit reparație din fabrică), iar dacă acest lucru nu este posibil, se va tracta la cea mai apropiată vulcanizare. În situația în care autoturismul se blochează cu cheile în interior sau sistemul de închidere se blochează, acesta se va trasporta la cea mai apropiata unitate reparatoare. Limita maximă de distanță pentru aceste servicii este 100km/sens / sau 150 EUR tva inclus.

PARCARE – În cazul în care evenimentul are loc în afara orelor de program, Autonom Assistance va depozita mașina avariată fără costuri până în prima zi lucratoare a unității reparatoare selectate de către Client. Autonom Assistance va acoperi costurile serviciului pe o perioadă de 3 zile, în limita a 50 EUR tva inclus.

CONTINUAREA CĂLĂTORIEI – serviciul de transport al pasagerilor aflați în autovehiculul avariat, de la locul evenimentului către cea mai apropiată unitate reparatoare în cazul în care aceasta este și destinația autovehiculului în vederea reparării sau către o unitate de cazare. Acest serviciu se organizează numai după lansarea serviciului TRACTARE AUTOVEHICUL. Serviciul de transport persoane se efectuează in limita a 50 EUR/eveniment, tva inclus.

  • Servicii extra:

CAZARE – Autonom Assistance decontează cazarea pentru șoferul și pasagerii autovehiculul imobilizat (numarul pasagerilor nu poate depași numărul de locuri înscrise în certificatul de înmatriculare al autoturismului). Standardul de confort Hotel 3*** și se oferă pentru o perioadă care să nu depășească durata reparației, dar nu mai mult de 3 nopți, în limita a 300EUR/eveniment, TVA inclus. Sunt acoperite cheltuielile de cazare, exceptând oricare alte cheltuieli. Toate celelalte cheltuieli din timpul sejurului la hotel, vor fi suportate de Client. Serviciul CAZARE se poate solicita numai dacă s-a efectuat serviciul de TRACTARE.

MAȘINĂ DE ÎNLOCUIRE – serviciul prin care Clientul poate beneficia de mașină la schimb 3 zile în cazul în care dorește să își continue călătoria. Autonom Assistance decontează costurile de închiriere în limita a 50EUR/zi TVA inclus. Perioada de închiriere a unei mașini de înlocuire nu poate depăși perioada de imobilizare

în service a autoturismului asigurat. Pentru accesarea serviciului mașină de înlocuire este necesară prezentarea unui card de credit pentru blocarea garanției aferentă clasei din care face parte mașina închiriată. În cazul în care Clientul dorește prelungirea perioadei de închiriere, acesta va suporta integral costurile. Costurile aferente carburantului, taxele de drum, pod, vignete și garanția pentru autovehiculul închiriat sunt in responsabilitatea utilizatorului. Mașina de înlocuire se supune termenilor si condițiilor practicate de furnizorul de rent a car. Acest serviciu se poate solicita numai dacă a fost efectuat serviciu TRACTARE.

REPATRIERE PERSOANE – serviciul de transport al pasagerilor aflați în autovehiculul imobilizat în România. Limita de despăgubire este 500EUR/eveniment TVA inclus. Numărul pasagerilor nu poate depăși numărul de locuri înscrise in certificatul de înmatriculare al autoturismului. Autonom Assistance va organiza acest serviciu numai dacă s-a efectuat serviciul TRACTARE către o unitate reparatoare agreată și doar în cazul în care lucrarea de manoperă a autovehiculului avariat nu poate fi finalizată în termen de 7 zile lucrătoare.

REPATRIERE MAȘINĂ– serviciul de transport al autovehiculului imobilizat în limita a 700EUR/eveniment TVA inclus. Autonom Assistance va efectua acest serviciu numai dacă s-a efectuat serviciul de tractare locală și în cazul în care reparația mașinii avariate va depăși 7 zile lucrătoare. Numărul de zile necesar furnizării pieselor nu se calculează în zilele de reparație.

*Titularul va beneficia de Serviciile de Bază și de un singur Serviciu Extra la alegere.